Love, Sex And Some Other Drugs

2013-04-20 13:16

Kategori: Dagboken

Idag ska jag träna igen! kändes som faen igår å mår jättebra!
 
har bestämt mig för att sluta dricka vin på fester å äta lchf godis fram tills den 10/5 (helgen innan alla andra slutar)
då får jag dricka litegrann å sen slutar jag fram tills 24/5 igen (helgen innan jag slutar) å dricker lite med klassen!
 
Börjar nu på måndag!
 
tänker vara duktig och inte slösa pengar nu fram till sweden rock! för så kan jag köpa en P&L och en Getaway biljett till mig själv!
 
Blir +-0 när man går på LCHF.. pengarna som skulle gått till godis och alkohol förut går nu till mat!
 
Ska dessutom dra ner på matkostnaderna nu och försöka äta upp allt i skåpen innan vi slutar (förutom kolhydraterna då)
 
Det är ganska chill att vara utan det men jag tänker fuska på Sweden rock och äta pizza och pommes någon dag om det finns!
 
För det tänker jag unna mig!
 
Nu ska jag ner å ta hand om tvätten och sen blir det att gå ner och gymma!
 
xoxo Toone
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: