Love, Sex And Some Other Drugs

2013-04-22 12:07

Kategori: Dagboken

Ja.. lördagen blev väll inte riktigt som jag tänkt mig...
följde m sanna ut (offrade mig) blev bjuden på ett glas vin av henne å någon till av John.
Gick hem, somnade efter en kopp tomatsoppa å vaknade i tid på söndan.
 
Städade 50% av alla mina skåp på söndagen och vek in tvätten, sen kom B (han bor tydligen kvar tills han fått ett nytt besked) och vi kollade lite på film =)

Idag hade jag Tema (lämnade in 2 uppgifter och 3 till är på väg) och sen hade jag håltmme of doom.. så var å tränade i 65min i gymmet!
Försöker hårdträna de här sista två dagarna innan invägningen/mätningen så musklerna är uppumpade (så man ser maxmåttet) på onsdag!
 
Men nu måste jag skynda mig till maten! Skithungrig!

 
xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: