Love, Sex And Some Other Drugs

Mina Mål och Belöningar update 2

Kategori: Jag

76.5kg idag.. YAY! <3

Jag har redan köpt två saker jag vill ha: ett par latexhandskar och ett örhänge.. sparar mina pengar till sweden rock! <3
 
Delmål 1
82 Kilo
Hårklippning, färgning och fixa naglarna.
 
DONE
 
Delmål 2
77 Kilo
Åka till Göteborg eller liknande och köpa något jag vill ha.
 
DONE
 
 
Här någonstans emellan är det sweden rock.. unna dig lite där!
 
Delmål 3
73 Kilo
Ett valfritt latexplagg, börja en kurs (typ dans eller ridning) och äta EN pizza.
 
Delmål 4
67 Kilo
Jag har nu klarat mitt mål och är väldigt stolt! En valfri tatto (eller två) och piercings!
 
Delmål 5
63 Kilo
Köpa 5 latexplagg och massa andra mysiga saker!
 
Delmål 6
58 Kilo
Nu får du välja om du vill gå ner mer eller inte! men du ska fortsätta träna! Du har en hel vecka när du får göra vad du vill.. men akta dig för att proppa i dig kolhydrater! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: