Love, Sex And Some Other Drugs

Mina Mål och Belöningar update

Kategori: Jag

Jag väger som sagt 79.7 kilo nu och jag ville uppdatera mina mål lite nu =)
 
Delmål 1
82 Kilo
Hårklippning, färgning och fixa naglarna.
 
DONE
 
Delmål 2
77 Kilo
Åka till Göteborg eller liknande och köpa något jag vill ha
 
Här någonstans emellan är det sweden rock.. unna dig lite där!
 
Delmål 3
73 Kilo
Ett valfritt latexplagg, börja en kurs (typ dans eller ridning) och äta EN pizza.
 
Delmål 4
67 Kilo
Jag har nu klarat mitt mål och är väldigt stolt! En valfri tatto (eller två) och piercings!
 
Delmål 5
63 Kilo
Köpa 5 latexplagg och massa andra mysiga saker!
 
Delmål 6
58 Kilo
Nu får du välja om du vill gå ner mer eller inte! men du ska fortsätta träna! Du har en hel vecka när du får göra vad du vill.. men akta dig för att proppa i dig kolhydrater! <3

Kommentarer

  • milla säger:

    du e duktig <3

    Svar: Tack<3
    Toone

    2013-04-17 | 23:43:26

Kommentera inlägget här: