Love, Sex And Some Other Drugs

2013-12-08 15:34

Kategori: Dagboken

Massor har hänt sen sist.. men inte så mkt jag vill prata om.. här kommer lite bilder på mat iaf!
 

Ägg Benedict.
 
Crepes Suzette
 
Fransk löksoppa
 
Sparrissoppa
 
 
Soppa på ärtor med pocherat ägg och Consomme Celestine.
 
Salad Niçoise
 
Ceasar Sallad
 

Egenkomponerad dessert: Färska päron i en karamell med lätt smak av nejlikor med sirapsskal tillsammans med en valnötskaramellbotten med karamellsås.

(nej den blev inte alls söt.. päronet vägde upp det)

-
Terrine, russinbröd och en sallad med ost och päron serverad med en lätt syrlig vinegrett.


Oh just ja. så hade jag inbrott i torsdags å fick flytta till 4 våningen.. och jag åker hem på fredag!
och imorgon ska jag köpa julklappar<33




xoxo Toone
 

Kommentarer

  • Maj-Britt Bodén säger:

    Mycket fin mat! Köp ingredienser till delikatesserna i st f julklappar!

    Svar: försent! =)
    Toone

    2013-12-09 | 23:42:38
  • Nelly andersson säger:

    Vet inte hur jag ska få tag på dig! Har något hänt? Mår du bra? Saknar dig!

    2014-01-24 | 12:50:53

Kommentera inlägget här: