Love, Sex And Some Other Drugs

2013-02-25 19:16

Kategori: Dagboken

Nu är jag phemkommen från ett en timme långt gympass! körde mest roddmaskin, cyklade å höll på med hantlar.
 
Sen bestämde vi att vi ska träna måndag, fredag och söndag i gymmet och simma på onsdagar.
 
Jag, Cornelia och Bettsy ska gymma imån också, Nelly ville inte tyvärr.. men kommer ändå bli awesome!
Känner mig redan smalare och starkare!
 
Jag har lite ont i ryggen men det går över! c:
 
Åt nyss min goda middag!

NU ska jag duscha å sen får vi se om jag går ner til keramiken och drejjar lite, men det är inte så troligt =)

Ska skriva om mitt cv med och göra ett personligt brev till HRS och imorgon kanske  jag hinner skicka iväg den!
 
 
Jag har även köpt dessa awesome rollerskates idag!
648kr ink frakt på 99! <3
 
xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: