Love, Sex And Some Other Drugs

2013-02-25 10:51

Kategori: Dagboken

Igår plockade jag undan alla kolhydratrika produkter från skafferiet och var och storhandlade för typ 850kr i Tanumshede.
Det blev massa vitkål, kotletter, lövbiff, grönsaker och såklart laktosfria mejeriprodukter!
 
Till kvällen blev det tre skivor lövbiff med coleslaw, sallad och beasås.. mums! sen unnade jag mig ett litet glas vin med.. FY PÅ MIG!
 
Idag var jag apglad när jag vaknade för skolans frukostbuffe brukar innehålla MASSOR med ägg... tyvärr inte idag. de var slut när jag kom dit...
 
så här sitter jag nu tio i elva vid datorn, aphungrig och väntar på att mina fyra lunchägg ska bli klara =)
 
Det är strålande väder ute så idag när jag slutar (vid fyra) ska jag, Cornelia och Nelly gymma i skolans lilla gym!
 
ikväll blir det samma middag som igår.. kan inte få nog av det! :D
 
 
 
xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: