Love, Sex And Some Other Drugs

2013-02-28 23:05

Kategori: Dagboken

Har vart på akuten i Trollhättan m Nelly hela dagen.. Stackarn slog i skallen igår och fick hjärnskakning (d var d vi var där å konstaterade idag)
 
Åt två ägg till frukost, gick till lektionen och då ringde Nelly, kutade upp igen, ringde runt och lyckades tillslut få tag på en sjukbil!
Eftersom d inte fanns nått LCHF alternativ i cafeterian var jag hungrig hela dagen..
 
Vid 17.30 kom Anki i Nellys bil och hämtade oss.. Vi stannade i Torp och handlade! men där gick d lite snett.. det fanns ett donken där och jag åt en cheese (spydde dock upp den när jag kom hem)..
 
Väl hemma lagade jag mat åt mig och Nelly. Vi åt fläskfilé, bea, "brunsås" blomkål och gurka.. MUMMA.
 
Sen gick jag och hämtade mina rullisar på Shell... på vägen hem såg jag en överkörd katt.. usch.. tänker inte skriva om det.. får för hemska bilder...
 
Jag gick och gymmade för att få tankarna på annat efter det. var bara där i 30-40min men bättre än inget!
Kom hem å provade rullisara.. sitter bra men ser fulare ut än på bilden.. ska måla dem svarta! halkade runt en stund innan jag gick in å duschade, pratade med mamma och nu sitter jag här och typ somnar i stolen..
 
Imorgon ska vi bada m livräddningsdräkt (?) m klassen.. kommer dö.. men d blir bra!
 
xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: