Love, Sex And Some Other Drugs

Motivation

Kategori: Jag

Ibland kommer motivationen att träna och äta LCHF att tryta och därför gör jag nu denhär listan:
 
Varför tränar jag och äter LCHF?
* för att gå ner i vikt
* för att må bättre fysiskt
* för att lederna orkar med
* för att musklerna blir starkare
* för att bli smalare
* för att slippa fetmarelaterade sjukdomar
* för att må bättre psykiskt
 
Hur mådde min kropp innan jag började?
* jag var trött
* jag orkade inget
* jag var omotiverad
 
Hur måde jag psykist innan jag började?
* dåligt som fan över allt
* kände mig tjock och ful
* kände mig sämst
* jämförde mig med allt och alla och tryckte ner mig själv.
* eländigt
 
Hur mår min kropp efter jag tränat?
* underbart
* avlappnad
* inre lugn
* lättare att koncentrera mig
* lättare att somna
 
Hur mår min kropp utan kolhydratrik kost?
* mindre ont i lederna
* smidigare
* mindre ont i magen
* ingen kramp i magen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: