Love, Sex And Some Other Drugs

2013-06-23 13:28

Kategori: Dagboken

För att hinna ikapp med bloggen har jag fått dra ihop veckorna till 3 inlägg, med lite info om varje dag i varje inlägg.
 
Flyttade hem till mormor i måndags, klippte gräset och några vinbärsbuskar innan jag och stefan åkte till industriområdet och övningskörde.. det var awesome!
 
i tisdags klippte jag gräset igen (det var ju så jävla högt) och beskar äppelträdet!
 
Jag vill inte prata om onsdagen och delar av torsdagen av personliga skäl.
Men på torsdagen var jag iaf å kollade in trafikskolor i falun (hoppas de hittar en plats åt mig) och skrev in mig på arbetsförnedringen.. BAJS.
 
Tog det lugnt mest mellan onsdag å lördag morgon.
Sen på lördag eftermiddag tog jag ner mormors sovrumsdörr å slipade (och drog bort) tapeten från den och målade lager ett!
 
Idag har jag inte hunnit gjort så mkt än, burit ut dörren t garaget å planerat i princip.
Nu ska jag ut och göra lite grejjer!
Scratcat smet in till mamacat å billy i förra veckan.. sjukt sött! :3
 
 
hörs sen!
 
xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: