Love, Sex And Some Other Drugs

SWEDEN ROCK 2013

Kategori: Dagboken

Här kommer lite allmänt om Sweden rock 2013:
Kom på tisdagen vid fem, slog upp tältet å packade in alla grejjer.. Drack litegrann å sen träffade jag allt folk jag inte sett sen.. ja ett år?
 
Umgicks med Mark och Lilliz (awesome) hela festivalen i princip! *såsuperawesomemegahappytjej*
Det var nog den roligaste festivalen jag vart på tack vare dem!
(åkte dessutom hem med nästan all min alkohol igen eftersom jag inte kände pressen att dricka)
 
Sanne å jag bråkade bara en gång åxå.. det är fan rekord!
haha!
 
Här e iaf banden jag hann se, i ordning ;D
 
Onsdag: sister sin (fick bassistens vattenflaska), sweet, bullet och candlemass.
 
Torsdag: sonata artica, survivor, imber, status quo, five finger death punch och KISS.
 
Fredag: Hardline, firewind, newsted, doro, amaranthe, ufo, krokus, saxon (fick ett plektrum) och Europe.
 
Lördag: Leprous, nine below zero, sweden rock allstars ( Tone norum, nanne grönvall, ian haugland och Joacim Cans), tankard, the quireboys, pugh rogerfeld, kreator, accept, Skid row (fick deras setlist), Rush, avantasia och Paradise lost.
 
Var kort sagt en underbar festival!
Höll lchf hela tiden med, förutom på lördag kväll (efter överläggning med sanne)
Åt en krokodilpizzabit då.. hawaii.. ASGOTT!<3
Sov hela vägen på buen hem sen.. superskönt!
 
Orkar inte rota runt efter massa bilder så ni får de ja har framme:
 
Amaranthe
 
Saxon:
 
Saxons publik (fluffet nere i bild är Persans hår ;D)
 
xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: