Love, Sex And Some Other Drugs

2013-03-02 23:04

Kategori: Dagboken

gymmat i 1½h nere i skolans gym... det var apskönt!
eller ja.. helt underbart! fast jag var själv den här gången med...
dock kom Andreas ner en stund och höll mig sällskap..
och om om vågen stämmer där nere (jag tror faktiskt det) har jag gått från 87.6 til 85.5 på en vecka! <3
Det är alltså minus 2,1 kilo! WOW!
och mina knän mår verkligen mycket bättre men det märktes att jag inte tränade igår.. knäna var segare än de vart tidigare i veckan!
Har även märkt att jag bara behöver äta två gånger per dag (plus två ägg till frukost på skoldagar) och jag håller mig ändå mätt!
Idag åt jag lövbiff med beasås, gurka, blomkål och sallat till "middag" klockan tio (efter jag tränat)
Orkar inte städa idag.. Gör det imorgon istället...
och fixade bara min peruk jag hade igår.. har inte fått tillbaka de andra än från Liza å Cornelia..
Funderar på att köpa en till.. hittade en fin blond!
Aja.. men nu ska jag kolla på Merlin och nån till serie och sen blire sova!
 
 
 
xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: