Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-01 15:39

Kategori: Dagboken

Well vem har vart oaktiv som vanligt? (a
 
nejdå.. har bara haft massor att tänka på men här kommer en snabb resumé:
 
fredag och lördag festade jag och hade trevligt (besämde mig för att njuta lite av livet när jag ändå kan)
 
världens bästa SpindelKurt ( min enorma spindelkompis)

 
söndag: pluggpluggplugg t kustskepparexamen.
 
måndag: tog min kustskepparexamen!<3
 
tisdag: åkte båt m halvklassen och lärde mig radarn. Jag, Nelly, Cornelia och Bettsy var på torp med.. jag köpte massa mat, två vita linnen (i medium ist för extra large som jag brukade ha!), stay ups, lipsyl och gummisnoddar på hööks..Sen på kvällen blev det fest (valborg), var uppe till halv sex i morse men d var d värt!
och ja.. jag syndade med subway på torp!
 
idag: HRS ringde, var nervös som ett as.. men nu är det officiellt.. jag kommer flytta till danmark! är så lycklig så det finns inte!

Nu ska jag städa rummet, tvätta och kanske börja plocka undan saker som inte behövs innan flytten om 30 dagar! :D
 
 
Min nya passion: hemgjord Yoghurtglass (här med mixade cashewnötter, hallon och kakao med hela björnbär i)
 
xoxo Toone
 

Kommentarer

  • Marie Bodén säger:

    Tror inte Sanne vill att Kurt följer med upp ;)

    Svar: då blir kurt ledsen! :C
    Toone

    2013-05-01 | 17:19:16
  • Michaela säger:

    Åh vad gott, jag vill också ha glass! :O

    Svar: gör det då, har precis gjort en ny knallrosa laddning m hallon, 90%choklad och hasselnötter! ;D
    Toone

    2013-05-03 | 08:50:20

Kommentera inlägget här: