Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-07 23:59

Kategori: Dagboken

Idag var en ganska händelselös dag..
Jag skippade donalda m skolan å vilade ist..
Sen glaserade jag klart min keramin och sen drog jag å Nelly å handlade i Tanum..
Vi hämtade även bananlåor t flytten (tyvärr fick vi bara lock å inga bottnar.. så.. Klippa å tejpa!)
Vi kom hem, var med Nelly i typ 20 min..
Sen kom B hit.. Usch vad jag saknat honom :c <3
Han åkte vid nio och då hämtade jag min klara keramik i keramiksalen och sen gick jag å nelly ner t Västergården igen.
Jag lagade till mina revbensspjäll och gjorde biffar så nu har jag mat ett tag till!
Sen upptäckte jag att min bea (som jag slog sjääääälv!<3) hade stelnat å blitt beasmör.. ASGOTT på biff ju! D:
 
 
Men nu ska jag sova!
 
Xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: