Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-08 11:16

Kategori: Dagboken

Vaknade för en kvart sen och har redan hunnit tvätta håret och vaknat till liv!
Känner mig fruktansvärt tillfreds idag..
Nu ska jag borsta tänderna, äta och sen kuta ner i gymmet å gymma lite!
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
 
 
 
xoxo Toone
 
 
 
 
 
 
 
Mark, Du är min bästa potatis... Bara så att du vet<3
och jag tänker inte äta dig bästavän.. även ifall jag vill det ibland! <3
Spec när du är jobbig och inte förstår mig..
men då är det oftast för att jag är jobbig och inte förstår dig..
Jag älskar dig Bästavän, du är den bästa potatisen ever<3

Kommentarer

  • Mark säger:

    Älskar dig med, bästaste potatisen <3

    Svar: <3
    Toone

    2013-05-08 | 11:51:10
    Bloggadress: http://feelgoodmark.blogg.se
  • Mark Tägtström Norman säger:

    Awh, älskar dig med bästaste potatisen <3

    Svar: älskar dig dubbelsvarande potatis<3
    Toone

    2013-05-08 | 11:58:28
    Bloggadress: http://feelgoodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här: