Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-08 22:07

Kategori: Dagboken

Hehehe... min planering gick ju åt helvete.. xD
Åt hamburgare (lchf ofc) och sen gick jag å åt sallad i matsalen m Camilla å Svamp,,
Kom hem å typ.. degade framför datorn tills tre...
Då åt jag hamburgare igen och sen hjälpte jag Nelly att packa sin bil..
Sen gick jag in och kollade på 3 avsnitt av Vikings och sen gick jag ner och gymmade i en timme..
Har bara 2.7kilo kvar tills jag är nere på delmål tre! WOHO..
Kommer nog klara det..
Har ju fuskat nått så fruktansvärt i 1 vecka nu.. massa vin, choklad å subway... FY PÅ MIG.
Nu ska jag äta lite å sen ska jag nog sova..
Är frukansvärt trött...
 
Sanne, när du läser det här: Du ska färga mitt hår när jag kommer hem.. och sen ska du fläta i mina dreads..
SEN flätar jag i dina! Har köpt snoddar som håller nu! <3
 
xoxo Toone

Kommentarer

  • Sanne säger:

    Haha sötnöt!

    Svar: Du är!<3
    Toone

    2013-05-22 | 10:32:12

Kommentera inlägget här: