Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-09 14:15

Kategori: Dagboken

Vaknade typ elva, duschade å sen drog jag ner t gymmet m Laving..
Slögymmade i en timme (tog inte i för kung å fosterland alltså) och sen gick jag hem å fastnade framför datan xD
 
Nu måste jag fan gå å äta å sen måste jag kolla min ekonomi.. borde åka t torp å handla...
Fast kanske blir Nordby.. vi får se! det blir imån iaf!
 
ikväll blir det plugg å leka lite med Svamp.. vad hon än säger!
 
Söta Svamp.. Hur känns det? jag snor bilder på dig å lägger på min blogg ;)
Du är fiiin<3
 
 
xoxo Toone

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Söte du! <3 Finns bättre bilder dock haha......

    Svar: men du var ju så sööt<3
    Toone

    2013-05-09 | 14:31:02
    Bloggadress: http://digitalm0nster.tumblr.com
  • milla säger:

    du snor min bild faktiskt ;)

    Svar: haha okej då ;)
    Toone

    2013-05-09 | 15:33:20

Kommentera inlägget här: