Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-13 11:11

Kategori: Dagboken

summering av helgen:
I fredags drog jag å B hem till honom i Hunnebo, lagade å åt mat och sen drog vi ut vid tolv till krogen i kungshamn (han fyllde ju arton då <3 )
Vi kom hem, sov t tio sen gick vi upp.. jag duschade å sen gick jag in å somnade igen x)
vaknade vid fem av att han hade somnat bredvid mig och låg och andades i mitt öra.. :3
Sen gick vi ut igen (fast nu var jag nykter) på Harrys i kungshamn (igen) på GOGO night! ena tjejen visste ju vad hon sysslade med iaf! x)
Sen på söndagen åkte vi hem till honom i Tanum, åt litegrann å sen somnade han på sängen, helt utmattad!
Så jag åkte hem och.. ja jag vet inte.. jag var så fruktansvärt slut så är knappt medveten om vad jag gjorde igår x)
 
Så.. nu ska jag dricka upp mitt kaffe å sen äta lite.. (av min äckliga fyllda paprikahalva som inte blev lyckad!)
 
Blir dagssummering ikväll x)
 
xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: