Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-14 23:14

Kategori: Dagboken

Usch hektisk dag!
hade marinlektion å sen historia.. kollade upp mitt högskolepoäng: 0.70.. helt okej antar jag?^^
åt en äckelsalladslunch å sen drog klassen iväg till torp för läkarundersökningen för fartygsbefäl...
Gick bättre än jag trodde^^
köpte ett par skor å tre nagellack för 100kr å en subway (fy på mig)
Kom hem, hade internatstädning (ja d ser förjävligt ut än)  och sen skulle jag plugga m Henrik, Odd å Lisa.. men ryggen var paj å jag ville gymma först.. så gymmade i 60min med Nelly, å sen var ingen i bibblan så då struntade jag i plugget..
Betalade fartygsbefäl när jag kom hem, lagade mat å nu har jag Nelly å Sara pratat strunt i några timmar så nu måste vi sova!
 
xoxo Toone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: