Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-18 10:55

Kategori: Dagboken

JAG KLARADE VHF..
 
YAY MEE!
 
Men jag och Nelly hann inte med GoT... Men hon kommer hit på fredag så vi ser TVÅ avsnitt då..
Alla slutade igår.. värsta gråtkalaset..
Sen raidade klassen och jag sörgården.. fick med mig MASSOR med mat hem!
Allt i skottkärran är mitt+ lådan bakom... Påsarna är klassens gemensamma.. xD
Odd är sjukt gullig när han smajlar :D
 
 
 
Här kommer bilderna från träningen som jag utlovade!
Alla ignorerar den vita fläcken på spegeln! D:
 
 
Nu ska jag ut i det fina sommarvädret! ca 28* ute!
 
xoxo Toone

Kommentarer

  • Carro säger:

    Satans vad sexig du är kvinna.

    Svar: Tack muminbarn! <3
    Toone

    2013-05-18 | 13:18:37
    Bloggadress: http://kuroiryuu.blogg.se
  • camilla säger:

    du får ju ha ben resultat också! :)

    Svar: Det kommer nog sen :p har börjat träna i shorts så^^
    Toone

    2013-05-18 | 20:29:16

Kommentera inlägget här: