Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-21 21:10

Kategori: Dagboken

Åt jätteäcklig frukost.. BaconBroccoliOstpajen från inatt.. smakade bränt bara.. xD
Gick ner m Oddan till marinhuset och pluggade på båten m fötterna i vattnet en timme..
Sen gick jag hem å budade på en Latexbody.. SOM JAG VANN! <3
330kronor bara!
Sen pluggade vi stenhårt mellan typ tre och sju.. kanske klarar det imorgon men kommer bli sjukt svårt..
Hade Har mensvärk of doom med.. har kräkts av smärta trots värktabletter..
kommer inte kunna ta dem imån heller om jag vill vara klar i skallen.. kommer dööö..
Sen gick jag å Oddan på en timmes promenad i skogen och nu sitter jag här^^
Ska försöka plugga lite å sen sova tidigt..
Taxin t tanum går 05.45 imån bitti.. å sen blir d buss ner t götet för provet...
så nu ska jag duscha å mysa ner mig med navigationen..
 
 
Här kommer två "fina" bilder som man tydligt ser min skillnad på!
2013-03-07
2013-05-14
 
 
Och några nya:
Fråga inte vad poserna handlar om.. xD
Vet inte vad jag höll på med.. xD
 
xoxo Toone

Kommentarer

  • Marie säger:

    Snyggt gumman! Skitbra! Well done! Det kommer att gå bra i morgon det vet jag. Don't worry be happy! <3 :)

    Svar: Det gick nog bra<3
    Toone

    2013-05-21 | 23:15:20
  • Systeryster säger:

    PUDDING!

    Svar: Du ja<3
    Toone

    2013-05-22 | 10:24:16
  • camilla säger:

    siiicka jääääävla biceps ;)

    Svar: större än innan iaf ;D
    Toone

    2013-05-27 | 22:53:00

Kommentera inlägget här: