Love, Sex And Some Other Drugs

2013-05-22 20:32

Kategori: Dagboken

Vaknade fem och stressade upp för att hinna med taxin till Tanum..
Pluggade som fan på bussen från tanum-håby och håby-göteborg.. men tror inte d hjälpte..
kom t Lindholmen (Chalmers) vid halv nio så gick jag å åt subway ( subwaysallad utan dricka till) och sen väntae vi på att få börja skriva..
blev massa strul m var vi skulle vara men det löste sig tillslut!
Skrev klart provet på 1½h typ och satt sen å ritade streckgubbar i random block..
hehe kul överraskning för de som ska ha blocken sen :P
Kräktes sönder efter provet.. mådde verkligen piss så vi drog till Nordstan och åt donken (hot wings och chili cheese för det är nyttigast där)
jag var ju tvungen att äta!
Sen var jag och köpte ett par nya skor för 199kr och sen drog vi till bussen!
Sov på bussen typ hela vägen, kom hem och betalade min latexbody och en catsuit jag lyckades flörta till mig av samma säljare för 100kr :p
Sen drog jag och Oddan ner och gymmade en timme och nu ska jag äta hallon med grädde och sen däcka!
 
Här Camilla kommer dina efterfrågade benbilder ;)
 
Och Chalmes tak följt av en egobild :p
Älskar att mina fransar är sådär UTAN mascara! :D
 
xoxo Toone

Kommentarer

  • Oddan säger:

    Vad är det för snygging i bakgrunden på gymbilderna?:p

    Svar: du! ;)
    Toone

    2013-05-25 | 18:02:20

Kommentera inlägget här: