Love, Sex And Some Other Drugs

Danmark

Kategori: Dagboken

Okej, som de flesta av er vet har jag flyttat till Köpenhamn nu. Jag har bott här i ca två veckor nu och känner att bloggen borde komma igång igen!
 
Omelett vi fick göra i onsdags med fyllning och grejjs.. jävligt mkt svårare än man kan tro.. D:
iaf i en grupp på fyra där alla vill olika!
 
 
Runde Tårn (älsklingsplatsen i Köpenhamn tror jag)
 
En snabb update på vad som hänt sen sist:
Jag har fått körkort
Jag har flyttat
Jag är lyckligare än någonsin!
Well.. thats it in general!
 
And now for the good parts... Denmark!
Jag har träffat två amazing personer Ema och Said..
De gör allt här lättare!
Bor ensam i ett rum på skolhemmet (typ alla andra delar)
Jag har så kul så det finns inte!
Har vart på ikea och handat möbler med, ganska skönt att vara i ordning!
 
Nu ska jag försöka gå ut och ta en promenad eller nått!
 
xoxo Toone
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: